NYHENDEBREV 3-2024

Her kan du lese nyhende brev nr 3 /2024. Nytt og nyttig for frivillige i Stad kommune.

Her kan du opne Nyhendebrev 3 2024

Inspirasjonssamling og Innbyggjartreffet 31.august 2024!
Er du/ditt lag/org. meldt på?  :)
Meir informasjon og påmeldinsskjema finn de her

Forskottering av spelemidlar til idrett, friluftsliv og fysisk aktivitet 2024 Søknadsfrist 20. august.  Meir informasjon og søknadsskjema

Tre kommunale planer på høyring - Kom gjerne med innspel:
- Kommunedelplan for fysisk aktivitet, friluftsliv og idrett- Høyringsfrist: 14. august 2024.  Vil du delta på eit digitalt innspelmøte? 19.aug  kl.: 18.30 - 19.30. Møtelenke finn du HER
- Rusmiddelpolitisk handlingsplan - høyringsfrist 16. august 2024
- Utviklingsplan 2024-2028 , Stad kommune sin kommunal planstrategi. Innspel til framlegget innan 11. august 2024.
Finn planer til høyring HER

Frivilligkonferansen i Vestland – Påmeldingsfrist 28.08. Meir info og påmelding

Kulturmidlar 2024 Minner om søknadsfrist  søndag 8. september.
Les meir og finn søknadsskjema her.

Andre nyttige lenkjer:
Tilskuddsportalen - Oversikt over søknadsordningar finn du HER