FORENINGSPORTAL Stad foreningsportal
BUA Eid

BUA Selje

BUA Selje har gratis utlån av utstyr til aktivitet og friluftsliv for privatpersonar, barnehagar, skular, lag, organisasjonar og besøkjande i Stad kommune. "Utstyrsbiblioteket" er eit resultat av eit bredt samarbeid/satsing nasjonalt og lokalt og er eit tiltak for å auke fysisk aktivitet, sosial inkludering og aktivitetsglede.

Eid Frivilligsentral

Frisklivssentralen indre - Stad kommune

Frisklivssentralen ytre - Stad kommune

Frisklivssentralen er eit tilbod til deg som treng hjelp og motivasjon til å endre fysisk aktivitet, kosthald og tobakksbruk. Målet er betre helse og auka livskvalitet. Tilbodet er for deg som ønskjer å endre livsstil, og for deg som har eller står i fare for å utvikle livsstilsjukdommar. Du treng ikkje vere sjuk eller ha ein diagnose for å kome i kontakt med frisklivssentralen. Tilbodet er gratis.

Operahuset Nordfjord

Storstova for kultur av alle slag! Konsertar, kurs, kino, møte, bibliotek, konferanse, undervisning, show, events, teater, opera, musikal, messer, dans, selskap, show, revy, private arrangement mm.

Selje Frivilligsentral

Selje Frivilligsentral ligg i 1.etasje på kommunehuset i Selje sentrum. Ta kontakt om du vil vete meir om lokal frivilligheit og deira aktivitetar, møtestadar, tilbod og/eller om du ynskjer å engasjere deg i noko/ melde deg som frivillig.

Stad bibliotek - Nordfjordeid
Kommunal

Velkomen til biblioteket! Kom innom oss for å låne ei bok, lese ei avis eller berre sitte i sofaen og nyte ei roleg stund!

Stad bibliotek - Selje

Stad bibliotek, avdeling Selje ligg samlokalisert med andre kommunale tenester i Innbyggjartorget i Kommunehuset 1. etasje.

Stad kino

Stad kulturskule