Frivilligprisen Vestland - NOMINASJON frist 15.september 2024

Vestland fylkeskommune sin frivilligpris skal motivere, synleggjere og verdsette frivilligheita i fylket. No kan du nominere kandidatar til frivilligprisen 2024!

Her kan du lese meir og Frivilligprisen og nominere den/dei du meina bør bli heidra med ein slik pris: FRIVILLIGPRISEN VESTLAND

Les meir nytt og nyttig info for frivillige lag og organisasjonar her: NYTT OG NYTTIG NYHENDEBREV 2/2024

Flere nyheter

Her kan du sjå bilder frå det flotte Innbyggjartreffet og Inspirasjonssamlinga