FORENINGSPORTAL Stad foreningsportal

Nyhendebrev 2/2024 - Nytt og nyttig for frivillige i Stad

Her kan du lese nyhendebrev nr. 2/24 "Nytt og nyttig for frivillige i Stad". Her kan du lese om påmelding til Innbyggjartreffet 2024 og inspirasjonssamlinga som skal vere 31.08, LTU, Kulturmidlar 2024, tilskot til sommaraktivitet, Nasjonale og regionale frivilligprisar, Friluftslivets år 2025 m.m.

Last ned nyhendebrevet her og les dei ulike sakene ved å klikke på lenkjene i dokumentet.

Nyhendebrev 2 2024

Flere nyheter

Her kan du sjå bilder frå det flotte Innbyggjartreffet og Inspirasjonssamlinga

Takk til alle som stilte på stand og lagde ein skikkeleig festdag for frivilligheita og innbyggjarane /publikum. Innbyggjartreffet vart opna av Ordførar Judith Kvåle og Stad kulturskule v/ Olga Pavlova. 32 stand frå frivillige lag/org frå heile kommunen og infotorg frå Stad kommune kunne vise til eit breitt tilbod og hadde mange kjekke aktivitetar. Kakene var nydelige, kakeskjærarane var flinke og blide, folk smilte og prata ilag. Det var Rett og slett god stemning og ei kjekk tid ilag. Tidlegare på dagen hadde lag og organisasjonar ei inspirasjonssamling der blant anna Geir Arne Solheim frå Nordfjordkompaniet hadde innlegg og inspirerte oss med sine tankar rundt rekruttering. Her kan du sjå bilde frå dagen:

Sosiale media

2024 © Foreningsportal