FORENINGSPORTAL Stad foreningsportal

Påmelding - Stand og/eller inspirasjonssamling på Innbyggjartreffet 2024 (for lag, organisasjonar, eigenorganiserte frivillige, tilsette, politikarar og andre interesserte i Stad kommune)

Velkomne til å vise fram dykkar aktivitet/organisasjon på Innbyggjartreffet i Stad 2024. I tillegg ynskjer vi å invitere til inspirasjonssamling for frivillige tidlegare på dagen. Bli med du også i Operahuset Nordfjord - laurdag 31. august 2024. Tema for dagen: LA OSS INVITERE FLEIRE MED - GLEDA VED Å VERE FRIVILLIG!

Gode grunnar til at dykkar organisasjon skal delta på innbyggjartreffet:
- Bli synleg og bli kjend med andre organisasjonar - Vis fram alt det flotte arbeidet de gjer!
- Inviter med fleire både på opne aktivitetar og som medlemmer i laget!
- Marknadsfør arrangement der de treng fleire hjelpande hender - spør om nokon vil hjelpe!
- Skap blest om spleisar/innsamlingar og prosjekt de har gåande +++
Kort sagt - BLI MED!

Program for dagen:

kl. 09.30 Registrering for Inspirasjonssamling
kaffi/te og mingling for deltakarane

kl. 10.00 Inspirasjonssamling (Detaljprogram kjem)
Tema: La oss invitere fleire med - gleda ved å vere frivillig!

Korleis inspirere til frivilligheit - hovudinnleiing v/Geir Arne Solheim - Nordfjordkompaniet
Spørjerunde og gruppearbeid v / Frivilligsentralane.

ca. kl. 12.15 Pizzalunsj for deltakarane på inspirasjonssamlinga.

kl. 13.00 - 14.00 Rigging av stand til innbyggjartreffet.

kl. 14.00 - 16.00 Innbyggjartreff
NB! Publikum på innbyggjartreffet treng ikkje å melde seg på! Opne dører og gratis inngang.

Frivilligsentralane i Stad og Stad kommune inviterer innbyggjarar, lag, organisasjonar, frivillige og politikarar til det årlege Innbyggjartreffet i Operahuset Nordfjord.
Dette arrangementet er ein gyllen sjanse til å bli kjend med fellesskapet, utforske frivilligheita i kommunen og finne nye fritidsaktivitetar.
Og for lag og organisasjonar å vise alt det fantastiske dei driv med og tilbyr lokalsamfunnet.  (lag og org må hugse å melde seg på om dei skal ha stand)

kl. 11.00 - 16.00  Ope bibliotek

kl. 14.00               Opning av innbyggjartreffet
                              Underhaldingsinnslag